Skumt...

Fick ett samtal idag från en tjej som hittat mig bland Arbetsförmedlingens CV. Så här i efterhand förstod jag inte riktigt vad det gick ut på, det handlade om ledarskap, utbildning och livskvalitet och sånt och det lät väl jättebra, men hon sa att det är ingen anställning. Därför blev jag inte riktigt klok på det hela.

Men jag ska iallafall träffa henne på måndag, hemma hos henne i Ramlösa?! Hon skulle se om hon kunde boka in en konferenslokal, men annars fick vi ta det hos henne.

Om det inte är en anställning, vad är det då? Får jag lön om jag hoppar på det?

Ju mer jag tänker på det, ju mindre förstår jag om jag ska vara helt ärlig. Men det visar väl sig på måndag antar jag. Men det lät jävligt flummigt alltihop.


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0