Moget...



Idag var det dags att flytta bilen för att slippa böter. Så jag körde och handlade lite på Maxi, när jag kom tillbaka så var det en bil som lämnade en ruta, kanon tyckte jag ända tills det visade sig att det var den rutan jag lämnade innan idag.

Så jag fick helt enkelt backa in i rutan, för man vet fan inte med p-lisorna. Även om oddsen är rätt små så skulle jag faktiskt kunna hamna EXAKT likadant i rutan som jag stod tidigare och hur bevisar jag då att jag faktiskt flyttat bilen?

Är det inte härligt med folk som inte kan stå i sina egna rutor förresten? Nej då är det bättre att stå på linjen eller till och med i nästa ruta med.... Men jag står rakt iallafall, till och med när jag backar in ;)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0