Återförenade



Jaha, då har jag hämtat ut min Satio för femte gången utan att de har lagat den. Man får kanske vara nöjd med att jag sluppit betala för att få tillbaka den, eller nåt.

Nu ska jag testa med mitt Telenorkort i den ett tag och se om den startar om sig, annars får jag ju bekräftat att det faktiskt ÄR kompatibilitetsproblem med Telia och Sation. Kan dock säga att det inte hjälpte med ett nytt Telenorkort, för jag har lika dålig täckning som innan.

Men shit vad seg Sation är i menyerna och sånt, förr visste jag inget annat, men nu har jag ju en X10 mini som jag använder istället, då jag var tvungen att ha en fungerande telefon och den är mycket snabbare och enklare att navigera med.



Men jag har saknat min Satiokamera faktiskt. Ska jag ta bilder hemma, så kommer det att bli med den kameran, är jag ute på stan så blir det X10:an som får agera kamera.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0