Sovmorgon!



Tog en sovmorgon till 10:30 ungefär och nu sitter jag här och dricker kaffe och pippsen busar i köket. Kom ju på att jag ska iväg ganska tidigt idag, då jag ska in om Ramlösa på vägen till Malmö och de små måste hinna flyga sin timme ändå.

Rätt långhårig, men jag har inte orkat göra nåt åt det faktiskt.

Idag blir det iallafall mat (Det var det första Pams sa när hon bjöd in mig, att Noa du får mat...) och mat tackar man inte nej till ;)

Citat från den skriftliga inbjudan lyder : Ni är härmed inbjuden att närvara vid en fantasifull eftermiddag/afton fullspäckad med knasigheter, skoj och makalöst umgänge.
Jag fyller 30 och hade bara tänkt göra detta en gång och detta med en rejäl smäll!
Jag bjuder på bord dånande av delikatesser, sötsaker och dryck.

Vem vet S, då Pams med är polski blir det kanske en massa surkål? ;)

Tror det kommer bli skitroligt idag!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0