Djurmänniska



Var lite roligt, för ett tag sedan så sa P till mig när vi var på Norrbro och kollade HIF att han inte kunde fatta att jag hade fåglar, för han tyckte jag såg ut som en kattmänniska.



I lördags på Pams fest så fick alla gäster ett kort med två frågor om de andra gästerna som man skulle ha som mission och ta reda på utan att ställa frågan rakt ut, Pams syster fick frågan "Hur många djur har Noa?" Hon gissade på att jag hade råttor hemma.



Idag när jag skulle återberätta detta för mina kollegor på Folkuniversitetet så var det en kvinna som gissade på att jag hade en hund.



Så för att klargöra allt, jag tycker om pippisar, jag gillar inte djur som hårar ner, när man säger råttor tänker jag på den jävla vilda råttan som sprang på min gata för några år sedan, den hade jag INTE velat möta i soprummet.

Spindlar är kryp och dom avskyr jag.

Fiskar är fina att titta på, men det var räligt att fiska lik i akvariet när jag passade systers fiskar när dom var på semester.

Reptiler är inte min grej!

Det är helt enkelt pippisar som gäller om ni nu missat det.

Så nu vet ni!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0