Ett litet ord och vips så händer det saker


Hade fortfarande inte fått min dvd idag och trots att jag mailade snubben i fredags och frågade när han postade den, så hade jag inte hört något, men skam den som ger sig, idag mailade jag honom igen.

"Hej igen!


Då jag försökt maila dig utan att höra något så försöker jag igen. Det har gått 8 dagar sedan jag betalade in pengar på ditt konto, men jag har fortfarande inte fått någon dvd, så jag skulle gärna vilja veta när du postade den?

Om inget annat får vi göra en reklamation hos posten om den inte dyker upp.

Jag har ju sett att du har en massa positiva omdöme på Tradera och vill gärna få kontakt med dig, men hör jag inget ifrån dig inom de närmaste dagarna så måste jag ju göra en polisanmälan, men det hoppas jag att jag slipper för bägges skull.

Med vänliga hälsningar"

Och efter ordet polisanmälan så kom där ett svar på mitt mail mindre än 10 minuter efter att jag skickat det där han förklarade sig. Han hade inte hunnit skicka den av diverse orsaker, men beställer frakt idag och skickar den imorgon och återkommer med kollinummer.

Jag tyckte nämligen att det var lite konstigt att där inte kom någon dvd, trots att snubben har nästan 300 positiva omdöme på Tradera sedan 2006, men nu fick jag en förklaring och slutet gott - allting gott!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0