Vilken dag!

Har varit en bra dag på vissa sätt och en dålig dag på andra.



Först och främst är jag trött på att min mobil startar om sig själv då och då, både när den är i viloläge och när man pratar i den, så jag mailade katshing.se där jag köpte den.. Får väl skicka den på service eller nåt.

Gav ändå 4400 för den i april förra året och känner att den ska fungera felfritt när jag inte haft den så länge och när den var så dyr.

Alternativet hade varit att sälja den och köpa en ny, men jag är sjukt nöjd med kameran och trivs med luren i sig, så jag hoppas dom kan fixa den. Sen får jag inte igen pengarna om jag ska sälja den heller.

T berättade att han hade problem med en lur, skickade in den och dom kunde inte fixa den, då fick han iallafall tillbaka halva inköpssumman efter ett år på en lika dyr mobil.

Katshing svarade iallafall snabbt och jag fick en serviceanmälan och en sån fraktsedel att klistra på kuvertet så jag slipper frakten. Men jag är i valet och kvalet om jag ska kolla den några dagar till och se om den startar om sig själv fler gånger, eller om jag ska skicka den direkt imorgon.



Det har regnat HELA förmiddagen idag och när jag och T gick ut för att gå under friskvårdsprojektet så blev vi rejält blöta, men T bjöd på kaffe och så snackade vi lite skit när det regnade som mest.

Sen när jag kom hem fick jag tre behagliga överraskning och en mindre behaglig - som dessutom bokstavligt kom som ett brev på posten efter 5 månader. Men det är fixat nu, så jag ska försöka släppa det och bara glömma bort det. Nu blev ni nyfikna va? Men det kan ni fortsätta vara, istället kör vi på de roliga grejerna =)



Först fick jag min avi om mitt paket från Buzzador.se som jag hämtade på Hemköp



Sen hade även mina böcker som jag beställt från cdon kommit =) Har nämligen de tidigare böckerna i serierna av bägge författarna och så hade jag fått en fraktfrittkod från cdon när jag fyllde år, så jag beställde de här två böckerna häromdagen och dom hämtade jag med på Hemköp idag.



Slutligen fick jag min kupong så jag kunde hämta ut min Findus Green Deli från Smartson.se

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Mobiler lever sina egna liv. Haha.



Och nej. Man hyr dräkterna, för typ 600 kronor eller vad det är. MEN. Som jag vill köpa en dräkt men de kostar minst 20 000 vad jag har hört. Svindyrt. :)

2011-05-17 @ 18:28:26
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0