Regskylt



Gick hem tidigare idag och det var nog tur, för när jag kom hem så hängde min regskylt på bilen på trekvart. På min bil limmas skylten dit och limmet har säkert släppt nu när det är minusgrader på nätterna och 25 grader på dagarna.

Så jag körde upp där jag köpt bilen och de kunde limma på den igen, för lite som min syster sa, jag har inte ens haft bilen i ett år och den var på service i onsdags, skylten ska väl sitta kvar på bilen mer än ett år?

Framskylten är skruvad, men där finns inga hål där bak, därför limmas den dit på min modell.

Dom kunde limmat på den idag, men jag känner att jag är liiiite stressad, då jag måste posta en grej innan kl 16, sen ska jag på HIF ikväll, så imorgon på min lediga dag får jag köra upp med bilen och så får dom ha den under förmiddagen. För lite som dom sa där uppe, ju längre jag väntar med att köra från det att dom limmar dit skylten ju bättre är det, så limmet får härda ordentligt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0