Första servicen!



Idag är det dags att serva bilen första gången!Under tiden den servas så ska jag försöka gå till Väla och träffa mamma, i värsta fall får jag väl ta bussen om fötterna bråkar.

Min mobil bråkade igårkväll och hade stängt av sig och pep om dåligt batteri fast jag laddat den under eftermiddagen och jag hade ett helvete att starta skiten kan jag säga, vågade därför inte förlita mig på att den skulle vara igång imorse och ställde larmet på min extramobil om ifall att, undrade varför det larmet inte startat och kollade nyss, den är såklart inställd på vintertid så det var inte så konstigt. Tur min vanliga mobil med larm fungerade med andra ord.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0