Trött...



Var på Afterwork på Harrys igår och det var riktigt trevligt med god mat, dryck och sällskap. Dock kunde inte M komma, men eventuellt kommer han i helgen så vi kan gå ut och ta ett par öl. Det blev varken sent (var hemma strax innan kl 20 igår) och det blev inte så många öl heller, men trots det har jag varit skittrött hela dagen.

Blev förvisso väckt av syster imorse som bara ville vara snäll och tala om att det var ishalka ute, då det regnat inatt. Vad hon inte visste var att jag inte hade behövt ge mig ut på vägarna om jag inte velat. Men jag uppskattar ändå att hon ringde och varnade mig.



Så det blev en vända till Willys idag, behövde ändå flytta bilen och då kunde jag passa på att handla lite inför helgen. Ikväll blir det nog bara lugnt, sen får vi som sagt se om M kommer imorgon kanske =)



Blev inte fullt så många steg igår, men mer än man "bör" gå iallafall.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0