Trött....



Vilken dag det har varit idag, så underbart väder och i solen har temperaturen visat på +14-15 grader.

Men jag måste få gnälla lite med =P

Vi var ute och gick vid nya arenan som dom bygger vid Olympia och det visar sig att jag nog måste gå runt hela skiten och gå in mitt emot Olympiaskolan framöver när jag ska på match, så numera måste jag vara ute i riktigt god tid innan matchen för att hinna i tid med andra ord. Ont som fan har jag med i fötterna och kan knappt gå, så det får bli andra skor imorgon.

Sen knallade jag hem och så ringde syster och så åkte vi till banken och där tog det säkert en 45 minuter eller nåt, för det är tydligen inte så vanligt med såna här samägarkonto så hon i kassan fick ringa nån tjomme som fick hjälpa henne att skapa ett gemensamt.



Sen blev det en kebab från Amadeus på vägen hem, så slutet gott allting gott =) Kände att jag förtjänade att synda idag när mina fötter värker och blåsorna visar sig på fler och fler ställe, dock kommer jag aldrig mer sticka hål på såna vattenblåsor, minns hur jävligt det blev sist nämligen.

Nu flyger mina små dunbollar och själv ska jag kolla Solsidan som jag klippt och klistrat ihop tänkte jag.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0