Smartson...



Idag stod det ugnsbakad laxfilé med ett täcke av creme fraiche på menyn. Och jag måste säga att jag blev oehört besviken. Det var okej, men inte något mer än så och så här i efterhand tror jag att jag skulle tillagat laxen som vanligt i ugnen och haft creme fraichen som en kall sås bredvid, men det är lätt att vara efterklok.



Är lite i valet och kvalet om vad jag egentligen tycker om produkten. Blev väldigt överraskad över hur krämig  och god den var att äta som den var och hur bra den passade varm tillsammans med kyckling. Men varm till laxen som jag trodde skulle bli en tiopoängare blev det en besvikelse. Däremot tror jag den är jättegod som en kall sås till fisk.


Jag tycker fortfarande att det bara är dillsmaken som kommer fram, varken vinägern eller svartpepparn kan jag ens skymta och jag skulle ljuga om jag skrev att jag kommer att springa tillbaka till affären och köpa fler burkar inom den närmaste tiden. Den är god, men jag kan lika gärna köpa en naturell creme fraiche och blanda i dillen själv.

Betyget blir därför 3 av 5

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0