Något att se fram emot....

Idag kom T med ett jävligt bra förslag om fredag, så att vi har något att se fram emot, eller ja främst jag =)

För hon ska jobba hemifrån nu resten av veckan och vi ses en snabbis på torsdag när vi ska till Rådhuset på guidad tur där. Så sa hon en så söt sak...Hon är på väg bort, då hon jobbar och sliter, men så säger hon plötsligt: " Ja, men jag tänker på dig...."  ungefär som i att "jag tycker synd om dig..."

Förklaringen är att jag dagligen har en massa idioter omkring mig rent ut sagt, tröga människor som inte tänker logiskt och som inte har ett uns sunt förnuft och jag har jävligt svårt för såna människor då jag tänker logiskt själv.

Men där finns vissa guldkorn trots allt och T är ett av dom =) För trots att det skiljer några år mellan oss så har vi klickat direkt och hon är en sån, man slipper säga en hel mening många ggr för hon förstår vad jag menar ändå och precis som med M som jag träffade i helgen så är hon en sån jag fortfarande kommer att hålla kontakten med även om hon försvinner.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0