Fredag...

Trodde jag skulle åka iväg och handla i lugn och ro idag, men så blev det naturligtvis inte. Syster ringde och frågade om jag ville följa med henne till Malmö, för hon skulle ta bort sitt gips idag och hennes gubbe hade fått åka till sjukhuset här i stan med sina bihålor och kunde inte följa med. Hon var nämligen lite osäker på om hon kunde koppla själv i bilen, men det kunde hon.

Efter MAS så blev det Löddeköpinge och Center Syd och Stadium Outlet som öppnat där.

 

Så det blev en ny vår/höst jacka och en fleecetröja =)

När jag kom hem sen så tänkte jag att Hemköp har säkert creme fraichen jag skulle hämta ut, men det hade dom såklart inte, så jag får kolla Oj i stan i veckan eller köra till Maxi en annan dag och se om dom har den där.

Nu är det iallafall helg och imorgon kommer M så vi kan gå hem till L med fika och lite blommor!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0