Marabou Vintervit



Jag trodde det var helt kört att hitta fler Vintervit choklad nu sen de var slut på Maxi på julafton, men tänk så fel jag hade.... Idag ringde min syster, hon var på Citygross och där hade dom MASSA Vintervit som de sålde för halva priset och de går inte ut förrän i september i år... Så jag bad min syster handla några åt mig...Blev visst 5 lådor tillslut haha och där är 10 i varje =)

Så nu har jag gott choklad till i september, vad säger man? Vissa lägger sina pengar på andra grejer, jag lägger mina på special edition choklad =)

Sen blev det 3 timmars jobb idag, fick åka med L till Landskrona och till Höganäs och lämna Folkuniversitetsbroschyrer. Dock har inte hon den ansvariga ringt mig ännu och dessa skulle varit ute förra veckan redan, så igår hade L tagit rundan och kört och lämnat dom. Jag ska dock ta AF, Bibblan och Utvecklingsnämnden imorgon i stan och sen ska jag vid nåt tillfälle ge mig ut och fylla på med broschyrer på olika ställen i Skåne.

Men klart man ändå är lite besviken att det inte blev mer jobb än så, trots att dom lovat mig, men men, får väl trösta mig med ett Vintervit sen eller nåt =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0