Intervju och biltvätt...



Nu är håret rätt långt och det är svårt att få till frisyren, men jag kan se anständig ut när jag ska på intervju =)

Ska ta tag i klippningen en dag när jag har ork och lust, på Resurspoolen är det bra, för där kan jag ha keps.

Intervjun kändes okej, det känns inte som att jag kunde gjort bättre ifrån mig än vad jag gjorde, men efter otaliga intervjuer genom årens lopp så går jag dit med inställningen att jaja, blir det nåt så är det skitkul, blir det inget så var det inte menat och då dyker där upp nåt bättre. Då blir man inte heller så besviken om det inte blir nåt, utan man resonerar mer eller mindre att whatever...



Efter intervjun passade jag på att åka och tvätta bilen, den har inte blivit tvättad alls i vinter, men idag var det plusgrader så man får allt passa på. Eller ja, nu tvättar jag inte bilen själv, jag betalar andra för att få den handtvättad, men nu är den ren och fin och det mesta av saltet och skitet från vägarna är borta iallafall.

Sen kommer den vara lika mögig snart igen, men jag har hört att det är bra att tvätta bilen ofta och blir nu vädret bättre och plusgraderna håller i sig så kör jag väl dit en gång i veckan eller var 14:e dag ungefär.

Sen har jag faktiskt kollat däcktryck på bilen med =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0