BB


Jag erkänner, jag tittar på BB. Och när jag nu ser folket knalla in i huset så slår mig tanken, att tänk vilken mäktig känsla att knalla in i det där huset. Vet att jag tidigare år blivit nästan rörd när vinnaren knallat ut ur huset mer än 100 dagar senare, fatta känslan liksom?

Dock är jag inte så mediakåt att jag vill utlämna mig helt och fullt inför hela svenska folket 24 timmar om dygnet, så jag skulle aldrig hoppa på något sånt, men det är roligt att se andra göra det =)

En jag däremot hade velat se i BB är Pams, hon är snygg och hon har käften med sig, hon har förmågan att både vara tuff och kaxig, men där finns en öm och mjuk sida av henne med och hon är sjukt rolig.
Hon hade verkligen kunnat sätta de andra deltagarna på plats =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0