Tidig julklapp!



Idag fick jag en tidig julklapp av T, då jag bara har denna veckan och måndag kvar innan jag har lite semester till efter jul, nämligen en snökula =)

Det hela började för flera veckor sedan när vi kom in på det här med jul och julskyltningar och så och jag berättade att jag hade önskat mig en snökula när jag var liten, men jag fick aldrig någon. En gång valde jag ett sånt hemligt paket på en julskyltning för att jag såg att paketet var vått och misstänkte att det innehöll just en sådan och trodde då att då den var trasig så skulle jag få en ny och hel snökula. Så blev det inte, utan jag fick välja ett annat paket istället som innehöll något helt annat.

Detta hade T snappat upp och därför hade hon köpt en sådan till mig idag! Det tyckte jag var gulligt faktiskt!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0