Fixar-Moster!



Varje år skickar Öresundskraft ut almanackor till slumpvis utvalda kunder, jag brukar få denna kalender och förra året satte jag min i tvättstugan, då jag får en från Kalle Anka varje år med.

Men i år fick jag ingen från Öresundskraft, det fick däremot min syster och det blev ett jävla bråk om vem av ungarna som skulle få den med tillhörande klistermärken. Min ena systerdotter ringde tidigare idag för att höra om jag fått någon som de kunde få, men det hade jag inte.

Så nu ikväll har jag raggat almanacka och C som jag ska till imorgon har en jag kan få! =)

Känner mig lite som tomten faktiskt!

Men det är klart ungarna ska ha varsin likadan, så julen blir räddad!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Göran Skoglund

Hej!

Vill bara förtydliga att alla handelskunder hos oss får almanackan (i år över 100.000!) Skulle distributionen klicka kan du hämta ditt ex i vår reception på Västra Sandgatan 4.

Med vänlig hälsning/Göran Skoglund, Öresundskraft

2011-12-19 @ 09:48:06
URL: http://www.oresundskraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0