Mobilproblem?



Min telefon har ju strulat med att den startat om sig då telefonen tappat kontakt med simkortet, så jag beställde först ett nytt simkort från Telia för några veckor sen för att se om det avhjälpte problemet, det gjorde det inte, telefonen startade om sig själv ändå. Så jag beställde ett nytt simkort från Telia igen som jag fick häromdagen.

Än vet jag inte om detta kortet funkar eller inte, för än har telefonen inte startat om sig, men den gör förvisso bara det då och då i vanliga fall med ( nån gång i veckan oftast ), men man vet aldrig när.

Så igår pratade jag med S på msn och hon undrade varför jag inte hade svarat på hennes sms, grejen är bara att jag inte fått några från henne sen festivalen förra helgen. Men när jag testade sms:a från min andra mobil så kom det fram.

Så ni som har mitt nummer och som läser det här och som känner att ni vill göra mig en jättetjänst?

Skicka ett testsms till min telefon är ni snälla, så vi får se om det funkar.
Och kommentera gärna att ni skickat och vilken operatör ni har.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0