Helsingborgshem

Blir så trött, förra veckan pratade jag med Helsingborgshem och de ville komma förbi och titta på standarden i min lägenhet, men då jag inte visste om jag skulle fortsätta på jobbet så skulle jag ringa dom som igår och boka en tid.

Jag ringde henne först vid 9 på förmiddagen, då tryckte hon upptaget efter 4 signaler, sen försökte jag ringa henne på eftermiddagen och där gick fram signaler, men hon svarade inte.

När vi pratade då för nån vecka sen så var hon snabb att ringa upp när jag hade ringt henne när där var upptaget direkt, för då hade hon X antal missade samtal från mig, så jag trodde hon skulle ringa mig idag, men än har jag inte hört nåt.

Tycker ändå bollen ligger lite hos henne för jag har försökt ta kontakt 2 ggr. Hör hon inte av sig så fine, då blir det inget, men jag slet som ett jävla djur igår och städade och donade enbart för att hon skulle komma, sen hör man inget....

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0