Helg!



Vaknade och körde ut till syster imorse för att hämta grejer (shortsen bland annat), men blev kvar där tills ungarna hade kommit hem från skolan.

Helt sjukt, den ena skulle ha gympa idag, på Friluftsbadet!!! Det har blåst och varit skitkallt HELA dagen idag men det skiter skolan i, för nu har dom bokat badet. Stackars barn!



Men nu är jag hemma och väntar på att pippsen ska flyga färdigt så jag kan göra lite köttbullar, blev sjukt sugen på det när ungarna berättade att dom fått det i skolan idag.



Sen när jag kom hem hade pappas skatteåterbäring anlänt iallafall, nu ska jag bara leta upp fullmakten och sen blir det att knalla till banken en eftermiddag nästa vecka!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0