Helg!



Äntligen är helgen här och den är ännu mer välkommen än den brukar vara!

Hoppade ju in och jobbade igår och idag och ska jobba måndag och tisdag nästa vecka, men jag förstår inte varför jag är där egentligen. Det hette att det var kris för där var någon som är sjukskriven, MEN den som är sjukskriven är finsk och sitter på finska linjen, sen är där kris på norska linjen med, men där är inte jag berörd då jag bara sitter på Sverige och pratar svenska. Jaja, två dagar till ska jag väl stå ut.

Det är Bjuvsfestival och min syster undrade om jag skulle komma ut, men jag orkar faktiskt inte, detta kommer bli en lugn helg för min del istället =)



Vem orkar gå på festival när man kan roa sig med Skilda Världar volym 3? =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0