Skönaste kommentaren

Glömde berätta att det hände något riktigt roligt i lördags när vi var hos mamma.

Mamma och min äldsta systerdotter har facebook och systerdottern hade upptäckt att alla hennes vänner blev mammas vänner eller nåt där inne. Varken jag eller min syster har facebook, så jag vet inte hur det fungerar, men hur som helst så kläcker systerdottern ur sig att "mormor vi måste se till att kryssa i rutan så att inte någon pedofil kan hitta din sida"

Det är bra att ungarna är medvetna om att det finns pedofiler helt klart, sen att en pedofil kanske inte skulle börja skriva till min mamma som är 61 år är en annan sak =)

Men är det någon som vet var man hittar den här rutan man ska kryssa i så får ni gärna hojta till!!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha kul. Vem vet. Pedofilerna kanske går upp i åldrarna snart. ;)



Och tack för fina kommentarer som alltid :)

2011-04-11 @ 18:56:26
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0