Pustar ut...



Mailade bilder på min bil och märkena som inte gick bort i tvätten till min syster och nu skrev min svåger att lugn, bara lugn, så det känns som att min racerbil kommer att bli som ny igen =) Då har han ändå sett bilderna i större version än här.

Det är inte vackert, jag vet, men så länge jag vet att den blir fin igen om någon månad så gör det inte så mycket. Jag såg framför mig en räkning på en omlackering av hela dörren, men det slipper jag nu.

Min nästa bil om en 7-8-10-12-15 år si så där ska vara vit, för då syns inte alla skavanker lika mycket! Och sen ska den kunna fickparkera själv med ;)



Fast helt ärligt så tycker jag om min lilla svarta racerbil och vill behålla den så länge som möjligt!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0