Underskatta aldrig Jillian Michael...

Förra veckan fick jag hem två träningsspel till mitt Wii,

nämligen Jillian Michaels fitness ultimatum 2010



Och Biggest Loser



Och till att börja med blev jag sjukt besviken på bägge spelen som inte alls levde upp till mina förväntningar. Biggest loser förbränner man knappt nånting på 28 minuters träning, vi pratar alltså 60 kalorier kanske, medans jag då på mitt Wii Fit Plus förbränner 170 kalorier på en halvtimmes promenad.

Jillian var lite lamt det med och man ser inte antalet kalorier och spelet är helt annorlunda uppbyggt än Jillian 2009 som jag haft sen tidigare. Istället får man poäng för hur bra man klarar övningarna.

Idag testade jag Jillian igen, men ett annat program och fan var jobbigt det var, så man ska fan inte underskatta Jillian..

Första hemröstningen idag med på mitt Biggest Loser och jag fick stanna kvar en vecka till fast jag hamnade under gula strecket haha.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0