Stress...

Shit, det är sjukt mycket att tänka på när man ska vara iväg så länge som jag ska...

Ska bara försöka komma ihåg allt, men kommer säkert missa hälften... Men timern i vardagsrummet är monterad och den i köket är monterad sen länge och grannen vägg i vägg vet hur läget ligger och håller lite extra koll + att T kommer hit då och då och kollar post och sånt.

Imorgon får jag iallafall kolla in alla serier jag följer och programmera båda inspelningsbara dvd:erna, lär ha massor att glo på sen, men då kan man spola förbi reklamen iallafall =) Sen finns ju play på internet hos de flesta tv-kanalerna, dock suger de på tv3 med reklam mitt i allt och reklam när det är reklam, så dom får prio ett.

Sen måste jag hinna klippa mig, hinna raka benen och lite sånt innan jag åker med, dock vill jag vänta så länge som möjligt, för hår växer foooooort =(

Men idag om en vecka sitter jag i Thailand med en kall Singha eller en god paraplydrink ;)


         


Och pengar ska spenderas i massor, för första gången i mitt liv och det bästa av allt är, att hur mycket jag än handlar så har jag pengar kvar ;)

Nu har mamma iallafall fått 8+4 nya filmboxar, som hon inte lär se hälften av, men bättre för många än för få, nu har mamma dock fastnat på facebook och sitter där mycket, vilket är bra träning och det är bra hon nyttjar sitt internet =)

Annars kan mamma vara så, hon ska ha en massa (läs spikmatta), den var rolig i ungefär 1 månad, nu ligger hon aldrig på den, internet skulle hon med ha, men har knappt nyttjat 1/20 av vad hon får nyttja, så facebook är bra, även om jag personligen aldrig kommer att skaffa det =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0