Sliten...

Vaknade imorse av att mobilen ringde, det var min svåger som tänkte upplysa mig om att han tänkte växla pengar idag, för nu låg kursen bättre än den gjort hittills. Så han tyckte att jag skulle börja hålla lite koll jag med, för det är bra att ha lite småpengar med sig ner. Jag frågade hur mycket han trodde jag behövde växla och han trodde att en tusenlapp nog var ganska lagom. Så det blir kanske att masa sig ner i stan imorgon och växla till mig lite Thailändska Bath. Resten kommer vi att växla där nere alltså, så jag ska ha med mig mer än 1000 kr dit.



Trött är jag idag, då det blev sent igår, men vissa dagar är det så.

Pratade med T innan idag, han skulle till Kastrup och hämta sin fru och först hade han bara tänkt att stå där och ta emot henne utan att ha någonting med sig, men jag fick honom på andra tankar, klart han måste ha med sig en blomma till sin fru som han inte sett på flera månader.

Ja dessa karlar, jag säger då det =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0