Resfeber...

Har inte kunnat sova ordentligt på två dagar och T säger att det är resfeber, så jag får väl skylla på det.

Idag har jag iallafall varit och lämnat fåglarna och det gjorde ont i hjärtat att lämna både dom och lilla mamma, men dom kommer få det fint med syrrans fiskar som med bor där.



  



Efter fågellämnandet så körde jag upp på Väla och mötte T och N, gick ett ärende åt dom på HM och mötte S där, var skitkul att träffa henne igen och vi stod och snackade en stund, sen blev det köttbullar på Ikea med T och N.



Väl hemma har jag dammsugit lite och fixat, så här inte är ren katastrof när jag väl kommer hem sen.

Ikväll blir det Norrbro och sen hoppas jag på några timmars sömn inatt.


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0