Reseplanering...

Så har jag då så smått börjat planera inför resan. Från början var tanken att jag skulle köra hem till mamma och lämna fåglarna på dagen den 27/9 och sen köra hem, gå på Norrbro och kolla HIF och sen köra ut till Bjuv och sova där.

Nu pratade jag med syster och det känns enklast att jag faktiskt sover hemma den natten mellan den 27-28/9, för det räcker att jag är i Bjuv vid kl 8 på morgonen den 28:e.

Hade det inte varit för bilen hade jag lika gärna kunnat gå direkt ner till Knutpunkten och mött upp resten, men det känns tryggare att ha bilen stående i Bjuv faktiskt.

Sen var det där med vad jag ska ha med mig ner?? Jag rensade ut garderoberna INNAN jag visste om jag skulle åka, så jag har inte så mycket slit och släng grejer, men det löser sig ändå. Tomma väskor på vägen dit och fullproppade på vägen hem ;)

Och vid denna tiden om 14 dagar sitter jag på Kastrup och väntar på flyget mot Thailand och solen och badandet och paraplydrinkarna =P

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0