Fredag!! =)

Så var det fredag igen och denna veckan har verkligen sprungit iväg, men så är det ibland och nu är det bara 18 dagar kvar tills jag tackar för mig och beger mig ner till solen och värmen i Thailand i 26 dagar, ska bli riktigt skönt faktiskt.

Kommer dock att sakna mina små dunbollar, men dom får det bra hos mamma under tiden vi är borta. Men det är lite så, hur mycket dom än skriker och bråkar och har sig på morgnarna, så vill jag inte vara utan dom små liven. Det skulle vara alldeles för tyst och tomt utan dom.



Helgen bjuder på lite olika aktiviteter för min del, HIF imorgon och tvätt på söndag och en massa annat där emellan =)

Ha en trevlig helg, för det tänker jag ha!! =P

// Noa


Kommentarer
Postat av: samantha

hihi SÖTA små huliganer, filip är tyvärr fortfarande ganska skygg :( inte hunnit dra ut dom mer än 2 gr denna veckan imorgon blir de flygtur HELA dan ^^ plus coco har fått en ny gunga, stackars coco filip vill inte leka me henne :(



2010-09-10 @ 23:49:23
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0