En jävla natt...

Usch, har nog vaknat 3-4 ggr inatt och sista gången var det svårt att somna om, men jag lyckades tillslut iallafall. Pippsen var hungriga och jagade upp mig kl 8:30 som vanligt och jag fixade med dom och sen körde jag och hälsade på mamma en vända och lämnade lite filmer till henne och så.

Sen kände jag att det var på tiden att jag tvättade bilen, för den har en tendens att bli ganska dammig för att den är svart, så sagt och gjort.



Sen körde jag ner till AF och lämnade in min lapp då jag kände lite tidspress med tanke på att deras brevlåda blir tömd kl 13 varje dag.

Men nu har jag en blank och fin bil igen iallafall =)



// Noa


Kommentarer
Postat av: samantha

tjusigt värre blev b ilen ;D

2010-09-09 @ 23:09:09
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0