Välkommen till hålklubben...

Fan vad jag hatar mitt jävla ärr, nu har det fan spruckit igen :( Men ska springa in om ett apotek på vägen hem efter att jag suttit här och höra om dom har något mirakelmedel åt mig. Men det är kasst, för jag kan inte bada eller nånting.

Idag har det varit mulet i princip hela dagen, så vi åkte till den flytande marknaden i Pattaya, var riktigt roligt att uppleva faktiskt. Sen åkte vi hem och käkade och sen bar det av till Pattaya som vanligt, dock fick vi åka hem lite tidigare än planerat pga krånglande mage, men men så är det ibland.



Imorgon ska jag till tandläkaren igen, får se hur dyrt det blir då, hoppas jag inte får lika ont som sist iallafall.

Jag käkade Burger King idag, för de andra skulle köpa hem Pizza Hut, men pommesen här nere var en besvikelse, inte alls lika goda som hemma, även om burgaren smakade som vanligt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0