Update

Ja, då sitter jag här igen, på mitt nya stammis ställe :)

Thailand är verkligen så underbart som alla har sagt och jag stormtrivs i värmen, är en helt annan värme än där hemma, dock kunde jag haft ett bättre resesällskap. Det går väl an, men än en gång får jag bekräftat att jag inte ska ha några ungar, dom kan verkligen tjata och tjata och tjata. Jag får iallafall lite egentid när jag sitter här och på kvällarna, då jag sover ensam i mitt rum i lägenheten, men jag kommer ha skavsår i öronen när jag kommer hem :)

Igår var vi på det här undervattenstället, det var riktigt skoj, dock blev nog inte bilderna så bra då det reflekterades i plexiglaset, men det visar sig när jag kommer hem.


Hoppas det blir Pattaya ikvall, så att även jag kan hitta mer kläder, tröjor och sånt. Var på en marknad igår men jag är inte så sugen på att köpa Hello Kitty prylar och kläder med krage, så det blev inget handlande igår, men har några veckor till på mig att hitta grejer så det ska nog bli bra.

Testade att bada fötterna bland fiskar häromdagen, dom liksom gnagade av gammal död hud och sånt, riktigt skönt och det blir nog fler gånger, 100 baht (20 kr) för en halvtimme :)





Det var nog allt för idag, skriver säkert några rader imorgon med!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0