Torsdagkväll...

Idag har det inte hänt så mycket, förutom att vi ska börja bojkotta restaurangen som ligger vid vår pool, där saknas alltid något, så man kan aldrig beställa vad man vill, ända tar dom fullt betalt, märkligt...Så där är det slutätit...



Har badat och varit inne i Pattaya idag, nu är vi hemma i Jomtien igen och jag ska snart knalla hemåt. Blir en tidig kväll, värmen tär på en och sen måste vi komma i säng i tid ikväll så jag hinner käka frukost innan jag ska till tandläkaren imorgon, så jag slipper svälta efteråt.

Mamma hade mailat med, hon tycker mina fåglar skriker heeeeela dagarna, kan inte forstå det? Men hon är söt ändå, lilla mamma :)

Skriver mer en annan dag!!!

// Noa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0