Sliten idag...

Nu har jag äntligen lyckats hitta åäö här nere =) Funderade på att köpa en mini pc här nere, då jag faktiskt skriver utan att titta på tangenterna, men skiter nog i det, 1000 spänn mer där hemma och man har rätt tangent på rätt knapp.

Idag var det ganska lugnt, folket badade, men mitt ärr har inte läkt ihop än, så jag satt på balkongen och solade lite istället, sen efter en powernap så blev det helgmarknaden. Skulle kollat jeans där, men så köpte syster tårta och grejer till personalen på restaurangen där vi brukar äta, så vi fick åka därifrån tidigare, men ska kanske dit imorgon igen.

Såg iallafall ett par burar med dvärgisar och nu längtar jag ännu mer efter mina små huliganer än jag gjort tidigare. Men snart är vi återförenade igen och dom får flyga fritt. =)

Blev lite kompis med en speciell pippi där på marknaden, en liten bebis och när jag sträckte fram mitt finger och klappade den på näbben så började den pussa på mig. En perfekt partner till Filli där hemma, synd bara man inte kan ta med den hem, annars hade jag köpt den =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0