Teknikens under...



Innan jag åkte till Thailand fick min Satio tokflipp och batteriet höll inte mer än 8 timmar efter en laddning. Har samma batteri i min k800 och därför bytte jag när jag skulle åka och det funkade bra där nere.

Nu hemma igen så tänkte jag byta tillbaka för att kolla, INNAN jag reklamerar batteriet och då fungerar det som vanligt igen... Skumt som fan... I det läget var kanske Thailand och värmen och luftfuktigheten bra för batteriet.

Jag hade tänkt köpa ett reservbatteri där nere, men i Thailand använder man uteslutande bara Samsung och Nokiamobiler så hittade inget till SonyEricsson.



Med mammas bankdosa ( den gamla till vänster )var det precis tvärtom, nere i Thailand började där försvinna tecken i displayen och jag flyttade över en klumpsumma till mamma där nere så jag slapp använda den. Min egen dosa ( den nyare till höger ) fungerade perfekt där nere. När jag kom hem så har mammas dosa rättat till sig och alla tecken är åter där de ska vara. Mycket märkligt.

// Noa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0