Guldstriden =)

JAAAAAAAAAAAAA, HIF vann mot Elfsborg igår och Malmö förlorade så nu ligger vi på samma poäng igen =)


Spännande så här i slutklämmen faktiskt, hoppas på att HIF tar guld såklart!!!

Vad har annars hänt? Har inte suttit vid datorn på två dagar för vi har kommit hem så sent om kvällarna så jag har varken orkat eller hunnit.

Igår var det iallafall någon som blev dyngrak och det var inte jag, för jag var hos tandläkaren och fick fyra nya kronor igårkväll och därmed behöver jag inte gå dit mer, inte än på ett tag iallafall =) Känns jävligt bra faktiskt, men kan inte tugga på vänster sida, för det gör ont, men det ger väl med sig.

Imorgon eftermiddag drar vi till Bangkok för att tillbringa ett par dagar där, ska bli spännande faktiskt =) Sen hoppas jag att minusgraderna hemma blir plusgrader innan vi landar på Kastrup, nu har jag förvisso köpt en jättevarm tröja med fluff fluff, men ändå. Sen ska jag äntligen få återse mina små dunbollar igen!! Dom har blivit bortskämda hos mormor nu med majskolv och sallad och grejer, så dom är kanske feta när jag hämtar dom, men dom ska få flyga heeeeeeeeela lördagen om dom vill, för det har dom inte gjort på flera veckor nu.

Det var väl allt för denna gången, det sägs att hotellet i Bangkok har dator man kan låna, så det blir nog bra.

Men nu tänkte jag gå och bada =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0