Utvilad?!

Har haft lite bekymmer den senaste tiden med att jag vaknat 3-4 ggr varje natt, vilket har gjort att jag är sjukt trött om dagarna för att jag inte känt mig riktigt utvilad.

Igårkväll gick jag och la mig redan kl 23 och har bara vaknat en gång i natt, sen när jag vaknade vid 8 var det likabra att gå upp då jag ska iväg nu på förmiddagen. Men känner mig piggare än jag brukar göra, än så länge iallafall.

Så det blir en snabb kopp kaffe nu och en dusch, sen får vi se om det bär in om syrrans jobb på vägen till mamma, måste in om Biltema med och köpa förvaringssäckar till mina däck så jag kan frakta dom i bilen (har inget jättestort bagage och jag orkar inte fälla sätet), men eventuellt får jag ta det på tillbakavägen.

Ja, det löser sig nog!!

K var iallafall snäll och tar ett senare tåg så jag inte behöver stressa fullt lika mycket!! =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0