Träning...Nej tack!!

Nu har jag bestämt mig för att sluta träna, för det händer fan ingenting kilomässigt när jag tränar. Däremot har jag nog hittat den här "gränsen" jag måste komma upp i kalorimässigt varje dag för att gå ner i vikt. För som sagt är ekvationen inte så enkel att ät mindre än du förbränner och gå ner i vikt, utan man måste komma upp i en viss mängd kalorier för att kroppen ens ska börja förbränna.

Så nu ska jag prova den metoden istället och bara utöva min normala "vardagsmotion" och se hur det går.

Har alltså den senaste tiden tränat typ varannan dag med mina Wii spel utan resultat, vilket kan bero på att jag tränat bort kalorier och därför inte kommit upp i den magiska gränsen jag behövt stoppa i mig. För det är ju så, tränar man behöver man äta mer och det har jag inte gjort.

Nu spelar jag bara roliga spel på mitt Wii och förbränner lite i smyg ändå =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0