Lilla Devil...

Vet inte vad som har hänt, för det var inget tidigare idag, men så gick jag ut i köket och hittade Devil alldeles blodig.



Jag tog genast ut honom och började tvätta honom och såg att han har ett sår på sin ena fot och det är från den allt blod kommit. Nu har han slutat blöda och jag kan meddela att det såg värre ut än vad det var.

Nu när han börjar torka lite så ser det mycket bättre ut. Men fick värsta chocken när jag såg honom och innan jag hittade var han blödde någonstans.. Min lilla kille...

  

Men nu är han som ny igen som tur är =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: samantha

NÄMEN!? små bäbiisar ska inte bråka :/

2010-11-22 @ 12:52:34
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0