Kroppen är lustig....

Sen jag kom hem från Thailand vill jag gå ner till min normala vikt igen, därför har jag tränat, ätit bra, druckit pulver och massa vatten varje dag...Helt utan resultat...

Nu har jag i och för sig haft mens och då samlar kroppen på sig en massa vätska, men ändå...



Så nu ger jag mig på metod bajste med laxeringsmedel...SKA fan ner till min normala vikt, kosta vad det kosta vill...

Kan faktiskt rekommendera detta te till folk, för det funkar utan att man måste "panikbajsa", man låter teet dra 10-20 minuter, dricker det på kvällen och på morgonen känner man att man måste gå på toa, men inte sån panik liksom.

Tur jag köpte på mig massa te från Thailand, finns här hemma med, men kostar därefter.



Så skål och välkommen några dagar i sträck nu!!!!

Tror förövrigt att jag inte får i mig tillräckligt med kalorier varje dag och att det är därför jag inte går ner i vikt, för det är inte så enkelt att ät mindre än du gör av med och gå ner i vikt, utan man måste faktiskt komma upp i en viss mängd kalorier varje dag för att kroppen ska jobba på "rätt" sätt och då går man ner i vikt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0