Ja se det snöar....



Syns kanske lite dåligt, men det kommer tillräckligt för att det ska lägga sig på marken. Skulle tydligen hålla på fram tills imorgon bitti med. Och jag som hatar snö...

Tur jag har fått på vinterdäcken på bilen nu iallafall =)

Sitter förövrigt och väntar på teknikern från Comhem som ska komma hit och kolla mitt tv-uttag.



Tvivlar dock på att det är fel på det, med tanke på att det bara är en kanal som strular, alla andra fungerar klockrent. Men det visar väl sig antar jag.

Fick dock möblera om och flytta soffa och bord och grejer så att han ska kunna komma åt jacket i väggen och det var lättare sagt än gjort kan jag berätta. Här är grejer ÖVERALLT och en stor soffa trollar man inte bort i en hast.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0