Full fart...

Ja, jag har kört mitt träningspass redan idag haha.

Har ju inte kvar min gamla Volvo, dock hade jag sommardäcken till den liggande i förrådet, men nu är det dags att köpa vinterdäck till min nya bil, så det var bara att rulla iväg med de gamla däcken till soprummet.



Svågern kände någon som kunde fixa billiga däck åt mig nämligen =)

Får se vilken storlek det blir på dom nya vinterdäcken dock, för Transportstyrelsen tyckte att jag skulle ha 13 tums däck, när jag i själva verket har 15 tums sommardäck på bilen nu, men jag tror det beror på att jag har en sportmodell och att den gör sig bättre med större däck. Sen får vi se om det blir lättmetall på de nya eller vanlig plåtfälg, beror på vad man kan få tag på, men samtidigt lägger jag 150 kr extra per däck och får lättmetall så varför inte?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0