Wiiiiiiii =)

För alla som inte trodde att det funkade...Det gör det!!!

Nu har jag ändå inte tränat typ alls sedan pappa gick bort och det är 2 månader sedan. Sen vet jag förvisso inte hur mycket äggstock och cysta vägde heller, men hur som haver....

Mitt Wii Fit har räknat ut att min idealvikt ligger på 59.1 kg till min längd och ålder osv osv...



Idag väger jag 59.2 kg!!!! Så jag har alltså nått min idealvikt!!! =)

Kan nämnas att jag i slutet av januari började på 65.1 kg, då räknades jag som normalviktigt. Så jag har aldrig legat på övervikt, men det är skönt att ha nåt idealvikten. Hittills så har vikten faktiskt hållt i sig, alltså när jag gått ner ett par kg så har jag inte bara gått upp dom lika snabbt, utan det har gått stadigt neråt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0