Typiskt...

Fick ett mail idag som löd:

Crazy Day i Shopen

Nu är det hög tid att fylla på ditt lager med HIF-prylar. Onsdagen den 19/5 mellan 12.30 - 18.00 får du dessutom dubbelt så mycket för pengarna eftersom vi är lite mer crazy än vanligt den dagen. 50% på alla souvenirer gäller mot uppvisande av medlemskort.

Varmt välkomna!


Jag som gick och köpte ett påslakanset till fullpris för ett par veckor sedan... Men men, tror jag ska knalla dit ändå och köpa mig en ny matchtröja i "min egen" storlek, den jag har nu är ändå från typ 2007 så jag kan gott uppgradera mig lite =P

Så det blir nog att byta upp mig från en sån här



Till en sån här


Sen fick jag ett sånt här glas efter pappa med en HIF logga på.



Och jag hade tänkt köpa ett par såna till för presentkortet jag fick av mamma när jag fyllde år, men då kan jag passa på att handla dom på onsdag istället.

Sen måste jag såklart pynta min nya bil som jag ska köpa, så det får nog bli ett ark med såna här


Sen får vi se vad där mer finns för smått och gott, man får ju passa på när det är halva priset =)

Bilderna är lånade från Hif.se

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0