Snart så...

Var och provkörde Ford Fiestan idag igen med svågern och passade då på att svänga in till Kia handlaren för att höra hur det gick med att få hem en Kia Picanto Sport åt mig, han hade inte hört nåt då, men när vi kom tillbaka efter att ha varit och hämtat pappas bil, för att dom ska kolla den och så, då fick jag besked om att dom tar hem en svart Sport åt mig som jag kan få se och provköra, faller den mig på läppen och i smaken så blir det helt klart en affär.

Därför var det bra att jag kunde få hem den i den färg jag önskade, kunde nämligen bara välja på silver, röd, vit och svart. Så svart blev det =)

Så nu är det slutprovkört på andra bilar, nu står det mellan Forden och Kian och Kian har faktiskt mer grejer inuti =)

Så antingen en blå Ford Fiesta




Eller en Kia Picanto Sport fast min blir svart isåfall och inte vit











Skiljer ganska mycket på Sportversionen och den vanliga, bland annat får jag detta extra

Sportpaket (ej aut): Sportklädsel, sportiga urtavlor, sportpedaler, klädda dörrsidor, läderklädd ratt och växelspaksväljare, ACC klimat-anläggning, fjärrstyrt centrallås, larm (inbrott), elfönsterhissar fram/bak, stereo med 6 högtalare, mörktonade framljus, sportiga bakljus, sport tanklock, pianosvart handtag på bakluckan, sidokjolar (lackerade), sidoblinkers placerade i ytterbackspeglarna, dimljus fram, lättmetallfälgar 15", sportstötfångare, sportgrill, elektriskt inställbara/ uppvärmbara sidospeglar


Det är därför det lutar mer åt Kian faktiskt...

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0