Måndag...

Måndagar är telefonköernas dag utan tvekan, men nu har jag fått ringt dit jag skulle iallafall. Sen knallade jag upp på banken och det är med ett måndagssyndrom att ALLA ska till banken på måndagar. Dessutom stänger dom bankkontoret på fredag så då får man gå ner i stan och trängas i fortsättningen.

Sen har jag börjat trappa ner på mina smärtstillande, äter inte morfin och sånt, utan typ panodil och ibumetin, men vill inte hålla på att knapra piller om jag inte måste, så från 8 panodil om dagen trodde jag att jag skulle klara mig utan helt, så var inte fallet och efter bankbesöket och Netto så fick jag ta en panodil för då hade jag ont. Men att hålla på att trycka i mig 8 panodil och 3 ibumetin om dagen är jag inte så sugen på.

Sen jagar dessa jävla företag i Västervik mig med sina gravstenar...För ett tag sen fick jag ett brev där man kunde beställa, tänkte inte så mycket på det utan kastade det. Idag kom ett nytt brev från Västervik om gravstenar så jag ringde och skällde på dom. För det första ligger pappa i minneslunden och för det andra så är han redan nergrävd där, hade vi velat ha en sten hade vi beställt det inför begravningen redan när vi var på möte på begravningsbyrån. Men dom skulle inte skicka fler brev och tydligen finns där fler stenhuggare i Västervik, ja det kan väl jag skita i? Jävla nötter!!!!

För övrigt får det gärna bli torsdag så att jag blir med bil igen =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0