Torsdag!!!

Ja snart är det helg igen och då blir det nog inte många knop så som jag flängt runt i veckan.

Idag gick jag upp tidigt och körde till Jysk på Väla som öppnat i nya lokaler och fångade ett caféset till mammas balkong, dock kostade det bara 250 kr totalt i nyöppningserbjudande. Men det blev kanon efter att jag och Mona fick kläm på hur vi skulle skruva ihop bordet.



Insåg dock snabbt att jag aldrig kunnat jobba på Jysk eller Ikea med att skruva ihop saker och ting, jag hade fått sparken direkt =) Men det blev kanon när vi väl fått ihop det.

Sen körde jag hem och jag hade minsann fått en leverans från Delicard. Fick nämligen ett sånt kort i julklapp från Fritzell när jag jobbade där och nu tänkte jag att det skulle nyttjas.

Sen lite tränande i väntan på att mitt paket från Adlibris skulle hamna på Hemköp och nu ska jag snart bege mig till mamma igen för att fixa och trixa med hennes dator.

Passade på att logga in på Skatteverkets  sida med och kollade min deklaration och jag får som vanligt tillbaka på skatten =) Med kapitalet jag redan har och med det jag får tillbaka på skatten så blir det kanske en bättre begagnad bil =)

Ha det gott!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0