En evighet.......

I fredags tröttnade jag på att mina cd-drivar till min stationära dator inte vill funka förrän efter att jag startat upp datorn och låtit den vara igång i en kvart ungefär, för att sen behöva starta om igen, så jag tog det stora beslutet att skippa Xp och istället installera Vista som jag har på laptopen och som fungerar smärtfritt där.

Nu får man ändå säga att jag pysslar med lite olika saker på de olika datorerna och bara för att Vista är kanon på laptopen så innebär det såklart inte att allt skulle flyta smärtfritt på den stationära.

Hundrafemtioelva uppdateringar senare sitter jag fortfarande och försöker lägga in en massa program och jag trodde i mitt stilla sinne att nu när Windows 7 anlänt så borde det inte vara allt för svårt att hitta drivrutiner till Vista, men ack vad jag misstog mig... Gaaaaaaaah!!!!

Nej, detta kommer att ta en evighet, men jag får ta det lite då och då känner jag, nu har jag iallafall mina cd-drivar redan från uppstart =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0